El món de les persones és un univers de paraules, conceptes, idees i creences que va formant un somni únic i irrepetible, sagrat i inigualable, un misteri diví per a redescobrir de manera íntima i plena. "El món i jo" és exactament el mateix, és la metàfora que necessita la Consciència per a despertar de manera personal i intransferible, que no es pot ensenyar ni imitar. El despertar succeeix quan menys ho busques i menys ho esperes, com tot succeeix per sí mateix en Aquesta Vida, en AQUESTA LLIBERTAT IMPERSONAL.
El Silenci és Això incognoscible i inefable que dona Vida a tot i a tothom. Sense el Silenci res existiria, és el que posa llum a la foscor, és el Res en el que s'hi manifesta el tot.
En cada ú de nosaltres hi viu un neci i un savi, quan el neci se sent preparat, el savi apareix per a posar llum a la foscor que ha creat la ment humana. Sempre hi ha el Poder Superior decidint. Sempre es un donar i rebre, un Sí rotund a la Vida.
Un món conceptual no és el món real. Jo no sé res del desconegut del vastíssim Ser, presencio tots els successos i em deixo viure, només sé que quan el Silenci parla en el cor, la ment calla.
Allò que no puc explicar de mi, es la meva veritable naturalesa; tot allò que puc explicar de mi i dels altres, em delata i alhora fa de despertador, perquè tot és, tal com és, un auto recordatori.
Totes les paraules que utilitzem per a la comprensió intel·lectual haurien de ser simples, senzilles i innocents perquè el nostre veritable Ser és innocent i pur com un infant, des del primer dia. Una sola paraula agressiva a un nen pot provocar-li un dolor irreparable, que només l'Amor Incondicional que emergeix del Silenci pot curar.
Les paraules per a la recerca del Ser, siguin ignorants, populars, sagrades o lúcides, totes, poc o molt ofusquen la Consciència i oculten el millor tresor. Per això, des d'aquest auto recordatori, es recomana, sabent que ningú necessita consells de ningú, que s'experimenti l'experiència predestinada a viure, tal com es presenta. Ja som el que més s'anhela retrobar.
Deixar el món que a tots se'ns infiltra dins la Consciència, en pau, tal com està, en mans del Poder que el va crear, per a estimar-se un mateix completament i redescobrir-se, és l'acte d'amor més gran.
Gràcies !
___________________________________
El mundo de las personas, un universo de palabras, conceptos, ideas y creencias que va formando un sueño único e irrepetible, sagrado e inigualable, un misterio divino para redescubrir de forma íntima y plena. "El mundo y yo" es exactamente lo mismo, es la metáfora que necesita la Conciencia para despertar de manera personal e intransferible, no se puede enseñar ni imitar. El despertar sucede cuando menos lo buscas o lo esperas, como todo sucede por sí mismo en Esta Vida, en ESTA LIBERTAD IMPERSONAL.
El Silencio es Eso incognoscible e inefable que da Vida a todo y a todos. Sin el Silencio nada existiría, es lo que pone luz a la oscuridad, es esa Nada en la que se manifiesta el todo.
En cada uno de nosotros vive un necio y un sabio, cuando el necio se siente preparado, el sabio aparece para poner luz a la oscuridad que ha creado el necio. Siempre está el Poder Superior decidiendo. Siempre hay un dar y recibir. Un Sí rotundo a la Vida.
Un mundo conceptual no es el mundo real. Yo no se nada de lo desconocido del vasto Ser, presencio todo cuanto acontece y me dejo vivir, sólo sé que cuando el Silencio susurra en el corazón, la mente calla.
Lo que no puedo contar de mí, es mi verdadera naturaleza; todo lo que puedo explicar de mí y de los demás, me delata y al mismo tiempo hace de despertador, porque todo es, tal como es, un auto recordatorio.
Todas las palabras que utilizamos para la comprensión intelectual deberían ser simples, sencillas e inocentes porque nuestro verdadero Ser es inocente y puro como niño, como el primer día. Una sola palabra agresiva a un niño puede provocarle un dolor irreparable, que sólo el Amor Incondicional que emerge del Silencio puede curar.
Las palabras para la búsqueda del Ser, sean ignorantes, populares, sagradas o lúcidas, todas, poco o mucho, oscurecen la Conciencia y ocultan el mejor tesoro. Por eso, desde este auto recordatorio, se recomienda, sabiendo que nadie necesita consejos de nadie, que se experimente la experiencia predestinada a vivir, tal como se presenta, porque ya somos lo que más se anhela reencontrar.
Dejar el mundo que a todos se nos infiltra en la Consciencia, en paz, tal como està, en manos del Poder que lo creó, para amarse completamente uno mismo y redescubrirse, es el acto de amor más grande.
¡Gracias!